lördag 23 april 2011

Fridfull igen

Näe, inte fanns det något kul alls på Hamrelius (som annars är en fin bokhandel - det är bara jag som var kräsen just idag) utom Sharp Objcts för 39 pix. Istället beställde jag nyss Huset vid strandens slut (ja ja, jag står i kö på den på bibblan men jag varken vill eller kan vänta två veckor till och dessutom vill jag ändå äga Elly Griffiths böcker) och Dark Places (längtade efter mer Gillian Flynn) på nätet alldeles nyss och känner mig så himla nöjd med min beställning att jag kan lägga mig i lugn och ro med Alla tiders Lotta ikväll utan att längta efter något annat.

2 kommentarer:

Mrs Calloway sa...

och då ska jag vänta ännu längre på Griffiths. för såvida inte...

Inkling sa...

Ska du vänta ännu längre för att jag försvinner från reservationskön...? Hm,, vad är det för slags underlig logik? Men du får förstås låna min bok så snart jag är klar med den!