lördag 10 mars 2012

Katzengeschichten

Letade efter bilder på Marlen Haushofer och ramlade över denna fina bild. När hon lämnade manuset till Die Wand lär hon ha sagt till sin förläggare att han inte skulle tycka om den, eftersom det var en "Katzengeschichte". Nå jag älskar både den och katter. Här kommer fler:

Viggo Mortensen tycker också om katter.

Robert Redford gosar med katten under en paus i manusläsande.

Morrissey tycker om att ha dem på huvudet.

Och Keira Knightley får skrivartips.

2 kommentarer:

Mrs Calloway sa...

ja, det där med katter. min klump
ligger här och stirrar grönögt på mig och utgår ifrån att han är det bästajag vet... förresten så får jag inte fram dina senaste inlägg med mindre än att jag hämtar dem, vad är det frågan om?

Inkling sa...

Hur menar du, mme? Får du bara fram det senaste inlägget?